Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 17:04:11 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01456 aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Are alevik, Are alajaam 
// Kooli tn 2 // Madise // Madise-Õue // Pärnu mnt 17 // Eavere küla, Mardi 
// Niidu tee L1 // Niidu tee L6 // Sepapõllu // Kurena küla, 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee // Parisselja küla, Kalme-Angoja tee // Madise // 
Sireli (Elektrimaakaablid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tori Vallavalitusus menetleb 
projekteerimistingimusi Are piirkonnas elektrivõrgu rajamiseks. Saadame 
eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27289403>  (menetlus nr: 
474367), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KALLAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister